MIKU

Nå längre, må bättre och ha roligare på vägen!

  • Maria Gustavsson
  • MIKU
  • Kontakt

Reportage från föreläsning om sociala medier

10 september, 2012 Maria Gustavsson Lämna en kommentar

Orust Tjörn Tidningen rapporterade från föreläsning

När jag föreläste om att bygga ett starkt varumärke i sociala medier i Skärhamn på Tjörn var journalisten Sven Lundstedt från den lokala tidningen Orust Tjörn Tidningen med.

Resultatet blev ett reportage med en bra beskrivning av innehållet i föreläsningen och mig och några av deltagarna på bild.

Gör varumärket trovärdigt, aktuellt och synligt med sociala medier

Roligt att läsa hur bra journalisten fångade det jag förmedlade.

Trovärdighet är viktigt. Det är ingen idé att försöka framstå som någon annan än den man är. Det tar tid att bygga upp ett förtroende. Hur du uppfattas av andra är det som skapar ditt varumärke, menar Maria Gustafsson.

Ja, för så är det ju.Det är ingen räkmacka.

Arkiverad under: Media Taggad som: föreläsning, företagare, PR, social media, tidning, tjörn, tjörns bibliotek, varumärke, workshop

« MIKU i Facebook och mikumaria på Twitter
Intervjuad om mötesplatser i Göteborg »

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

  • Uppdrag
  • Spaning
  • Media
  • Event
  • Kommunikation
  • Utveckling

Copyright © 2021 · Ambiance Pro Theme on Genesis Framework · WordPress · Logga in